Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vinje`s prosjekter!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hehe,ja du kan nok si det slik! Har nok bare vært uheldig ett par ganger på rad.Joda,det finnes nok flere forsterkere med omtrent lik ytelse om ikke bedre.Vet det kommer en ny og bedre utgave av den nest største Ground Zero forsterkeren i løpet av neste mnd.Får se litt på nettet og evt. bestemme meg for noe etterhvert.

Stresser ikke akkurat med saken,har jo ikke bilen hjemme enda.så kommer ikke så mye lenger med prosjektet uansett. Sitter å ser litt her og der nå faktisk Gode priser over dammen,men litt skeptisk til om det skulle bli noe tull med produktet osv..

Comment

• Da er forsterker valgt og bestillt.Valget falt på den Ground Zero forsterkeren jeg i utgangspunktet skulle ha.Denne kommer først inn på lager i løpet av Juni,så det blir ikke så alt for lenge å vente på den.

Det er altså denne jeg har bestillt:http://www.ground-zero-audio.com/eng...10000splhc.htm

Ellers er det ikke stort mer jeg har fått gjort.Håper på at bilen blir grei til helgen.Slik at jeg kan hente den og fortsette med den.Begynner å bli litt gira på å få den ferdig nå.Er jo mye treff og konkurranser utover nå

Comment

• Dette ser ut til å bli gromt når det blir ferdig
        Skal du ha 2 Focal sett foran og 2 bak eller åssen blir det??
        FOCAL- the spirit of sound!

Comment

• Satser på det Planen var egentlig å ha alle 4 foran,men med tanke på plassering fant vi ut at det ikke var mulig.Så da ble det 3 sett foran og ett sett bak.

Comment

• Originally posted by Vinje View Post
            Satser på det Planen var egentlig å ha alle 4 foran,men med tanke på plassering fant vi ut at det ikke var mulig.Så da ble det 3 sett foran og ett sett bak.
            Aha skjønner trure blir bra nok med lyd frammi der forde gitt!
            Lenge til du skal begynne med å få dem inn i bilen el?

Comment

• ja,satser på det De blir nok bygd og montert denne uken.Planethifi som jobber med dørpanelene mine.Så ikke sikkert jeg får lagt ut noen bilder av disse under bygging.Om de ikke de tar noen bilder og legger ut selv da.Blir i allefall tatt bilder av det ferdige resultatet og monteringen av disse,når jeg får igjen bilen.Regner med jeg starter til helgen/neste uke engang.

Comment

ja,satser på det De blir nok bygd og montert denne uken.Planethifi som jobber med dørpanelene mine.Så ikke sikkert jeg får lagt ut noen bilder av disse under bygging.Om de ikke de tar noen bilder og legger ut selv da.Blir i allefall tatt bilder av det ferdige resultatet og monteringen av disse,når jeg får igjen bilen.Regner med jeg starter til helgen/neste uke engang.
                Aha
                Ja blir artig å se åssen det blir med 3 sett KRX2 i hver dør når dem blir ferdig

Comment

• jepp,er ganske spent på både resultatet og lyden selv nå

Comment

jepp,er ganske spent på både resultatet og lyden selv nå
                    Ja får da håpe det, enten så måtte det da ha vært no gæli hehe

Comment

• Tror nok du må skru de coiloversene helt opp når du er ferdig! Bare subbene veier jo 120kg ?!? :O
                      Mvh
                      Andreas Moen Sæterbø
                      Golf mk2
                      Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

Comment

• Kan hende det må til en liten justering der ja.. Får se hvor mye den siger sammen når jeg har fått alt inn i bilen.Syns skamsenk er tøft.så bli den for lav bak,får man bare senke litt mer foran.Skal jo uansett senke så mye som mulig både foran og bak.Er vel rundt 120 kg i subber og kassen er godt over 80 kg.Så kommer forsterkere og batterier i tilegg.Kjører vel da på grensen av hva man har lov til å ha med som last

Comment

Kan hende det må til en liten justering der ja.. Får se hvor mye den siger sammen når jeg har fått alt inn i bilen.Syns skamsenk er tøft.så bli den for lav bak,får man bare senke litt mer foran.Skal jo uansett senke så mye som mulig både foran og bak.Er vel rundt 120 kg i subber og kassen er godt over 80 kg.Så kommer forsterkere og batterier i tilegg.Kjører vel da på grensen av hva man har lov til å ha med som last
                          Da blir det vel bare "små-pier" med rundt å cruise
                          No Windows-crap,just Mac Power

Comment

• Hehe,spørs om ikke de også blir på grensen til hva som er mulig.Både når det gjelder alder og vekt Neida,blir nok rullende ølbrakke med sjåfør,for meg og kompiser som er tørste og skal fra A til B.Om den ikke blir helt jævelig å kjøre,tenkte jeg også å bruke den til og fra jobb.

Comment

• Mulig jeg har lest for fort men er det 4x1ohms spoler på subbene?
                              Mvh
                              Andreas Moen Sæterbø
                              Golf mk2

Comment

• Ja da gjelder det og ha tunga i munnen når du skal kobble opp dette :P
                                Mvh
                                Andreas Moen Sæterbø
                                Golf mk2

Comment

Working...
                                X